BMKGENE hà furnitu servizii di sequenziamentu Hi-C per stu studiu: a disurganizazione 3D è a riarrangiamentu di u genoma furnisce insights in a patogenesi di a malatia di fegato grassu non alcoolicu (NAFLD) da Hi-C integrata, Nanopore, è sequencing RNA, chì hè statu publicatu in Acta Pharmaceutica Sinica. B.
In questu studiu, a cattura di conformazione cromosomica High-throughput (Hi-C), a sequenza di Nanopore è l'analisi di sequenza di RNA (RNA-seq) sò state realizate nantu à u fegatu di i topi normali è NAFLD.
Identificate variazioni in millaie di regioni in tuttu u genoma in quantu à l'urganizazione di cromatina 3D è i riarrangiamenti genomici, trà i topi normali è NAFLD, è hà revelatu a disregulazione di geni spessu accumpagnata da queste variazioni.I geni di destinazione candidati sò stati identificati in NAFLD, affettati da riarrangiamenti genetichi è disrupzioni di l'urganizazione spaziale.
I novi risultati offrenu insights in novi meccanismi di patogenesi NAFLD è ponu furnisce un novu quadru cuncettuale per a terapia NAFLD.
Cliccatequìper sapè più nantu à stu studiu.
Tempu di post: 30-oct-2023